Najnowsze informacje

19/06/2015 Kategoria: Marka

Opracowany przez Grupę PSA Peugeot Citroën 3-cylindrowy, turbodoładowany silnik PureTech zdobywcą tytułu Silnik Roku 2015

W dniu 17 czerwca br. w Stuttgarcie (Niemcy) jury 17. konkursu „The International Engine of the Year Awards”, organizowanego przez brytyjskie czasopismo „Engine Technology International”, przyznało opracowanemu przez Grupę PSA Peugeot Citroën 3-cylindrowemu silnikowi PureTech nagrodę Silnika Roku w kategorii pojemnościowej od 1,0 do 1,4 l. Nagroda ta stanowi ukoronowanie sukcesów tego silnika, wyprodukowanego dotychczas w ilości ponad 100 tys. egzemplarzy w usytuowanej na terenie Francji w Douvrin (Pas-de-Calais) fabryce Française de Mécanique.

czytaj więcej »

18/06/2015 Kategoria: Modele

308 GTi by PEUGEOT SPORT - ekstremalny sportowy kompakt

Już od momentu prezentacji PEUGEOT 308 z niecierpliwością oczekiwano na pojawienie się jego sportowej wersji. Marka powierzyła zadanie stowrzenia najbardziej sportowej wersji ekspertom - konstruktorom z zespołu PEUGEOT SPORT, którzy zdobywali doświadczenie na trasach i torach całego świata.
Kierowca siedzący za kierownicą PEUGEOT 308 GTi by PEUGEOT SPORT dysponuje ekstremalną jednostką - silnikiem 1.6 THP S&S o mocy 270 lub 250 KM, samoblokującym mechanizmem różnicowym Torsen®, możliwością regulacji zawieszenia oraz PEUGEOT i-Cockpit. Silnik 1.6 THP S&S wyróżnia się ponadto najwyższą sprawnością energetyczną w tej kategorii. Emituje zaledwie 139 g CO2/km i spala 6,0 l/100 km.

czytaj więcej »

28/05/2015 Kategoria: Modele

2,0 l / 100 km - produkowany seryjnie PEUGEOT 208 1.6 BlueHDi 100 bije absolutny rekord niskiego spalania

Nowy PEUGEOT 208 w wersji z silnikiem 1.6 BlueHDi 100 S&S pobił nowy rekord niskiego zużycia paliwa na długodystansowej trasie, zatwierdzony przez instytucję wydającą homologacje UTAC. Model pokonał 2 152 km, spalając 43 litry oleju napędowego, co daje średnie zużycie paliwa na poziomie zaledwie 2,0 l /100 km. Rekord ten stanowi potwierdzenie doskonałego poziomu technicznego, jaki reprezentują silniki wysokoprężne Euro 6 BlueHDi, oraz ich znaczenia dla obniżenia emisji CO2.

czytaj więcej »

05/05/2015 Kategoria: Marka

Monika Kuszyńska pojechała Peugeot 5008 na konkurs Eurowizji

Nowy PEUGEOT 208 w wersji z silnikiem 1.6 l BlueHDi 100 S&S pobił nowy rekord niskiego zużycia paliwa na długodystansowej trasie, zatwierdzony przez instytucję wydającą homologacje UTAC. Model ten pokonał 2 152 km, spalając 43 litry oleju napędowego, co daje średnie zużycie paliwa na poziomie zaledwie 2,0 l /100 km. Rekord ten stanowi potwierdzenie doskonałego poziomu technicznego, jaki reprezentują silniki wysokoprężne Euro 6 BlueHDi, oraz ich znaczenia dla obniżenia emisji CO2.

czytaj więcej »