Najnowsze informacje

18/08/2015 Kategoria: Marka

Peugeot partnerem 15. Śmigłowcowych Mistrzostw Świata FAI - Finał

W niedzielę w Zielonej Górze zakończyły się 15. Śmigłowcowe Mistrzostwa Świata FAI, których oficjalnym partnerem był Peugeot, który zapewnił flotę samochodów wspierających zawody.

czytaj więcej »

11/08/2015 Kategoria: Marka

Peugeot partnerem 15. Śmigłowcowych Mistrzostw Świata FAI

Po owocnej współpracy podczas zeszłorocznych zawodów Polish Open Helicopter Cup, Peugeot został partnerem 15. Śmigłowcowych Mistrzostw Świata FAI, które odbędą się w dniach 13-16 sierpnia br. w Zielonej Górze. Korzystając ze swej zróżnicowanej gamy, Peugeot Polska i salon Peugeot Dejon Dąbrowski zapewni flotę samochodów, która będzie służyć podczas przygotowania i obsługi mistrzostw, a także zagwarantuje transport dla gości i VIP-ów, wśród których znajdą się m. in. trzykrotny Mistrz Świata w skokach narciarskich Thomas Morgenstern (tym razem jako pilot reprezentujący barwy Austrii) oraz Felix Baumgartner, który w 2012 roku przekroczył prędkość dźwięku podczas swobodnego spadku po skoku ze stratosfery.

czytaj więcej »

21/07/2015 Kategoria: Historia

Nowy impuls w działalności na rzecz ochrony dziedzictwa Grupy PSA Peugeot Citroën i jej trzech marek

Grupa PSA Peugeot Citroën zaprezentowała podczas nadzwyczajnego posiedzenia Centralnej Rady Pracowników projekt rozwoju działań zmierzających do ochrony jej dziedzictwa.
Dziedzictwo Grupy jest ściśle związane z historią PSA Peugeot Citroën, z całym bogactwem jej trzech marek, produktów oraz przemysłowego i technologicznego know-how. Pozwala zachować ślad przeszłości i odpowiednio eksponować na całym świecie kluczowe elementy składające się na tożsamość Grupy oraz marek Peugeot, Citroën i DS.

czytaj więcej »

17/07/2015 Kategoria: Marka

Wyniki handlowe PSA Peugeot Citroën + 0,4% i 1 547 000 sprzedanych samochodów w pierwszym półroczu 2015

Światowa sprzedaż PSA Peugeot Citroën wzrosła w pierwszym półroczu 2015 o 0,4% do poziomu 1 547 000 samochodów. Wzrost sprzedaży w Europie, Chinach, a także w regionie Bliskiego Wschodu i Afryki, który staje się trzecim filarem ekspansji Grupy, oraz w regionie Indii i Pacyfiku. Coraz mocniejsza pozycja marek Grupy:
- światowy sukces PEUGEOT 308 - numeru 1 wśród modeli marki,
- sukces modelu CITROËN C4 Cactus, który w ciągu roku od swojego debiutu rynkowego sprzedał się w ilości 90 tys. sztuk i zebrał 35 nagród i wyróżnień na całym świecie,
- Marka premium DS kontynuuje swój rozwój wraz z wprowadzeniem na rynek Nowego DS 5.
Umocnienie wiodącej pozycji Grupy w Europie w zakresie redukcji emisji dwutlenku węgla. Średni poziom emisji w pierwszych pięciu miesiącach 2015 r. dla modeli Grupy wyniósł 106,9 g. CO2/km. Było to możliwe zwłaszcza dzięki sukcesowi niezwykle wydajnych 3-cylindrowych silników benzynowych.

czytaj więcej »