Wynik wyszukiwania

12/08/2019 Kategoria: Marka

Dobra passa marki Peugeot na polskim rynku

Odnowiona gama, dwie głośne premiery ostatnich miesięcy: nowy PEUGEOT 508 oraz 508 SW – marka PEUGEOT budzi coraz większe zainteresowanie wśród polskich klientów, co znajduje odzwierciedlenie w jej wynikach handlowych. W lipcu marka spod znaku lwa przekroczyła 4% udziału w rynku i ma apetyt na więcej.

czytaj więcej »

19/07/2019 Kategoria: Marka

Nowy etap w rozwoju samochodów autonomicznych dzięki współpracy Groupe PSA z VINCI Autoroutes

• Groupe PSA i VINCI Autoroutes przetestowały w Saint-Arnoult-en-Yvelines (Francja) nowe funkcjonalności autonomicznego samochodu. Jest to kontynuacja eksperymentu przeprowadzonego w lipcu 2017 r., w trakcie którego po raz pierwszy samochód przejechał całkowicie autonomicznie przez punkt poboru opłat na autostradzie.

• Sytuacje podczas jazdy, testowane w ramach nowej części wspólnego programu, wymagają lepszej komunikacji między autonomicznym samochodem i infrastrukturą. Chodzi o zwiększenie zdolności pojazdu do dostosowywania sposobu prowadzenia w wyjątkowych lub złożonych sytuacjach.

• Operacja jest elementem współpracy obu partnerów zainicjowanej w 2016 r. Wyniki prób zostaną wykorzystane w pracach nad standaryzacją, które będą prowadzone z udziałem obu grup w ramach różnych szerszych projektów, takich jak C-Roads czy projekt SAM.

czytaj więcej »

19/07/2019 Kategoria: Marka

Wyniki handlowe marki Peugeot za I półrocze 2019 r.

PEUGEOT utrzymał stabilne udziały w rynku europejskim (6,9%, +0,03 p.) pomimo ogólnego spadku na rynku.

- PEUGEOT jest jedyną marką z pierwszej piątki marek samochodowych, która zwiększyła swój udział w rynku samochodów osobowych.
- PEUGEOT plasuje się w pierwszej trójce w segmencie B2B i B2C na rynku samochodów osobowych – awans o 1 miejsce.
- PEUGEOT jest liderem pod względem sprzedaży samochodów osobowych na rynku klientów indywidualnych we Francji.

czytaj więcej »

16/07/2019 Kategoria: Marka

Groupe PSA sprzedała 1,9 mln pojazdów na świecie w pierwszej połowie 2019 r

• Wzmocnienie pozycji w Europie dzięki zwiększeniu udziału w rynku o 0,3 p.p.
• Uruchomienie produkcji w zakładach w Kenitrze w celu wsparcia ofensywy handlowej na Bliskim Wschodzie i w Afryce
• Elektryfikacja gamy i dziewięć zelektryfikowanych modeli w przygotowaniu

czytaj więcej »