Wynik wyszukiwania

24/10/2018 Kategoria: Marka

Nowa modułowa platforma Groupe PSA przystosowana do różnych rodzajów napędów

PLATFORMA O KLUCZOWYM ZNACZENIU DLA PRODUKCYJNYCH I ENERGETYCZNYCH WYZWAŃ GROUPE PSA.
W ramach realizacji planu strategicznego ,,Push To Pass” Groupe PSA zmniejszyła globalną liczbę swoich platform samochodowych, aby zoptymalizować koszty prac badawczo-rozwojowych oraz zracjonalizować procesy wdrażania do produkcji i procesy produkcyjne.

czytaj więcej »

28/09/2018 Kategoria: Marka

PEUGEOT prezentuje miniaturową rzeźbę lwa - symbol marki

Od października PEUGEOT rozpocznie w swoim sklepie internetowym sprzedaż miniaturowej repliki monumentalnego lwa, którego można będzie zobaczyć na stoisku PEUGEOT na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Paryżu. 28-centymetrowy lew jest przeznaczony dla kolekcjonerów i wielbicieli marki. Jego ponadczasową stylistykę odwołującą się do symbolu marki stworzyło studio PEUGEOT Design Lab. Lew symbolizuje ponad dwustuletnią historię marki i 160-lecie kultowego logo.

czytaj więcej »

27/09/2018 Kategoria: Marka

PEUGEOT Cycles na Salonie Samochodowym w Paryżu - premiera czterech nowych rowerów i uruchomienie sprzedaży internetowej

PEUGEOT uruchamia sprzedaż eLC01, miejskiego roweru w stylu neo-retro z gamy LEGEND, z elektrycznym wspomaganiem napędu. Marka przedstawia również trzy światowe premiery rowerów Powertube z wbudowanym akumulatorem: dwa modele trekkingowe, eT01 FS z pełną amortyzacją i eT01 oraz rower szosowy eR02. Rowery będą eksponowane podczas Salonu Samochodowego w Paryżu od 4 października (Dni prasowe 2-3 października). Rowery PEUGEOT są już dostępne w sprzedaży internetowej we Francji.

czytaj więcej »

18/09/2018 Kategoria: Marka

PSA Aftermarket na Salonie Automechanika we Frankfurcie

• Światowa ofensywa, premiery nowych produktów i usług
• Groupe PSA kontynuuje wdrażanie wielomarkowej strategii na rynku aftermarket, która jest jednym z filarów planu strategicznego Push to Pass

Celem, jaki stawia sobie Groupe PSA, jest spełnienie oczekiwań wszystkich klientów w zakresie obsługi posprzedażnej na całym świecie, niezależnie od ich budżetu jak również marki i wieku samochodu.

czytaj więcej »