Najnowsze informacje

17/03/2021 Kategoria: Marka

EKOMOBILNOŚĆ BY PEUGEOT - STRATEGIA POWER OF CHOICE

W 2040 roku niemal 5 miliardów ludzi będzie mieszkało w miastach. Jednym z największych wyzwań XXI wieku jest uczynienie miast lepszym miejscem do życia, a marzeniem wszystkich mieszkańców miast jest by były one „zrównoważone”. Takie czynniki jak jakość powietrza, rozwój e-handlu i dostaw do domu oraz pojawienie się coraz liczniejszych alternatywnych środków transportu zmieniają oblicze, ruch i styl życia centrów wielkich miast.

czytaj więcej »

11/03/2021 Kategoria: Marka

MARKA PEUGEOT PROPONUJE ROZWIĄZANIA WSPIERAJĄCE OCHRONĘ ŚRODOWISKA

MARKA PEUGEOT PROPONUJE NOWE ROZWIĄZANIA DOTYCZĄCE OBSŁUGI SERWISOWEJ I PRZYCZYNIA SIĘ DO WSPIERANIA OCHRONY ŚRODOWISKA NATURALNEGO W AFRYCE.

czytaj więcej »

05/03/2021 Kategoria: Marka

PEUGEOT odsłania kulisy nowej identyfikacji wizualnej marki

Przy tworzeniu nowej identyfikacji wizualnej marki, PEUGEOT wykorzystał talenty osób z różnych kręgów kulturowych. Nie sprowadza się ona do samej zmiany logo, lecz obejmuje wszystkie punkty kontaktu z użytkownikami, od strony internetowej po salony i serwisy marki. W tej nowej formule czas spędzany z PEUGEOT zamienia się w czas najwyższej jakości.

czytaj więcej »

03/03/2021 Kategoria: Modele

PEUGEOT 208 I PEUGEOT 2008 ZWYCIĘZCAMI W SWOICH KATEGORIACH W KONKURSIE WOMEN’S WORLD CAR OF THE YEAR

W 11. edycji konkursu Womens World Car Of The Year wyjątkowe jury, składające się wyłącznie z dziennikarek z branży motoryzacyjnej, wydało werdykt dla 9 występujących w nim kategorii.
PEUGEOT 208 został wybrany samochodem roku w głosowaniu na najlepszy samochód miejski.
PEUGEOT 2008 został wybrany samochodem roku w kategorii najlepszy miejski crossover.

czytaj więcej »