Najnowsze informacje

30/05/2019 Kategoria: Sport

PEUGEOT Polska już po raz czwarty fundatorem nagrody w prestiżowym GARMIN Iron Triathlon

Marka PEUGEOT od zawsze kojarzona jest ze sportem. Również w Polsce PEUGEOT angażuje się w wydarzenia sportowe, będąc chociażby przez kilka lat sponsorem polskiej reprezentacji olimpijskiej, czy też, od czterech już lat, partnerem prestiżowego wydarzenia sportowego w Polsce – Garmin Iron Triathlon.

czytaj więcej »

24/05/2019 Kategoria: Sport

PEUGEOT podczas Turnieju Rolanda Garrosa 2019

PEUGEOT jest partnerem turnieju Rolanda Garrosa od 35 lat i ponownie wspiera to prestiżowe wydarzenie, które odbędzie się w Paryżu w dniach 26 maja - 9 czerwca 2019 roku. Jedenastu ambasadorów PEUGEOT będzie reprezentowało barwy marki na korcie w zmodernizowanym kompleksie sportowym. PEUGEOT zapewni również przewóz zawodników, VIP-ów, dziennikarzy i publiczności za pomocą floty 226 samochodów. Podczas turnieju marka zaprezentuje swoją nową międzynarodową kampanię komunikacyjną związaną z tenisem. We współpracy z organizatorami turnieju Rolanda Garrosa zostanie przygotowana również nowa edycja serii krótkich filmów Road To Roland-Garros, w której pojawi się nowy PEUGEOT 508 SW.

czytaj więcej »

17/05/2019 Kategoria: Marka

Marka PEUGEOT została wybrana „najbardziej niezawodną marką wśród samochodów z segmentu mainstream” w badaniu J.D Power

• Ponad 11 000 właścicieli samochodów w Wielkiej Brytanii, którzy wzięli udział w badaniu J.D. Power, uznało PEUGEOT za „najbardziej niezawodną markę samochodów z segmentu mainstream”.
• W badaniu PEUGEOT 208 został uznany przez właścicieli za „najbardziej niezawodny mały samochód”.
• Badanie dotyczyło wszystkich aspektów bycia właścicielem samochodu w pierwszych 12-36 miesiącach.

czytaj więcej »

17/05/2019 Kategoria: Marka

Groupe PSA wprowadza nowy wielomarkowy program sprzedaży samochodów używanych Spoticar

Groupe PSA wprowadza Spoticar - nowy wielomarkowy program sprzedaży samochodów używanych
• Jednolity program sprzedaży samochodów używanych popularnych marek Groupe PSA zostanie uruchomiony w 11 krajach Europy w 2019 r.
• Nowa oferta będzie dostępna na specjalnej stronie internetowej oraz u wyspecjalizowanych dealerów.
• Inicjatywa pomoże w realizacji wyznaczonego w planie „Push to Pass” celu 1 miliona umów sprzedaży oraz innych transakcji w segmencie samochodów używanych rocznie do 2021 r.

czytaj więcej »