Wynik wyszukiwania

15/10/2020 Kategoria: Historia

Stowarzyszenie L’Aventure PEUGEOT wykonana renowację PEUGEOT 205 GTi

Z okazji 210-lecia marki PEUGEOT stowarzyszenie L’Aventure PEUGEOT rozpoczęło nową działalność ‒ renowację i sprzedaż historycznych samochodów. Samochody będą poddawane renowacji w warsztatach Muzeum L’Aventure PEUGEOT w Sochaux. Po renowacji otrzymają certyfikat autentyczności, a następnie będą wystawione na sprzedaż.

czytaj więcej »

22/09/2020 Kategoria: Historia

PEUGEOT świętuje 210-lecie marki – 13 filmów, by przeżyć to jeszcze raz!

26 września 2020 roku Peugeot będzie obchodzić 210-lecie marki, które upłynęło pod znakiem śmiałych rozwiązań, pasji i innowacji.

czytaj więcej »

30/07/2020 Kategoria: Historia

Samochody koncepcyjne PEUGEOT - laboratorium pomysłów

Dla PEUGEOT samochód koncepcyjny nie jest wyłącznie sztuką dla sztuki, lecz stanowi nieodłączny składnik strategii marki. Jest esencją jej wizerunku, materiałem i inspiracją dla długofalowej stylistycznej i technologicznej wizji przyszłych modeli. To odpowiednik „haute couture” jako przeciwieństwa masowej produkcji w świecie mody.

Wszystkie tworzone przez PEUGEOT samochody koncepcyjne są całkowicie wyposażone i gotowe do jazdy, aby każdy mógł w pełni docenić ich zalety – również w ruchu.

Od wielu lat samochody koncepcyjne PEUGEOT mają realistyczne wymiary (konstrukcji oraz kół), i są wyposażone w szereg elementów łatwych do wdrożenia w modelach seryjnych.

czytaj więcej »

17/07/2020 Kategoria: Historia

Fotele PEUGEOT – supertechnologia prostego elementu wyposażenia

Wobec nasilonej konkurencji między producentami samochodów wnętrze pojazdu ma coraz większe znaczenie przy podejmowaniu decyzji zakupu przez klientów. PEUGEOT upowszechnił PEUGEOT i-Cockpit® w niemal całej swojej gamie i zrewolucjonizował wnętrze samochodów. Marka poświęca również wiele uwagi fotelom, które stają się coraz bardziej złożoną i zaawansowaną technologicznie konstrukcją. Fotele są codziennie poddawane zróżnicowanym i dużym obciążeniom. Muszą też spełniać liczne oczekiwania: wyróżniać się stylem i możliwością personalizacji, dawać poczucie bezpieczeństwa i komfortu, które są inne w zależności od regionu świata.

czytaj więcej »