Wynik wyszukiwania

22/01/2021 Kategoria: Marka

Linda Jackson została mianowana dyrektor generalną marki PEUGEOT

Linda Jackson została mianowana 20 stycznia 2021 roku dyrektor generalną marki PEUGEOT.

czytaj więcej »

18/01/2021 Kategoria: Marka

Marka PEUGEOT otwiera studio PEUGEOT Design Lab w São Paulo

PEUGEOT Design Lab otwiera w São Paulo w Brazylii trzecie studio zagraniczne. Pierwsze dwa powstały w Szanghaju i San Francisco.

czytaj więcej »

15/01/2021 Kategoria: Marka

PEUGEOT z tytułem "Marka numer 1 - wybór konsumentów" w Portugalii

Portugalscy konsumenci rozpoczęli rok 2021 wskazując markę PEUGEOT jako „Markę numer 1 – wybór konsumentów”. Marka zdobyła uznanie już ósmy rok z rzędu i wyprzedziła 10 innych konkurentów w segmencie samochodów popularnych.

W 2020 roku PEUGEOT w Portugalii zwiększył swój udział w rynku do 12,4% i jest jedyną marką motoryzacyjną na rynku portugalskim, której udział rynkowy stale rośnie od 11 lat.

Wśród gamy pojazdów dostępnych na rynku portugalskim są aż 3 modele z europejskim tytułem „Car Of The Year”: nowy PEUGEOT 208, wybrany w 2020 roku, który uosabia bliską marce strategię „Power of choice” i oferuje swoim klientom trzy rodzaje silników: elektryczny, benzynowy i wysokoprężny; Peugeot 3008, zdobywca tytułu w 2017 roku, który teraz pojawia się w sieci sprzedaży marki w nowej wersji – z silnikami termicznymi i z napędem hybrydowym plug-in; i wreszcie PEUGEOT 308 „Car Of The Year” 2014, którego odnowioną gamę wprowadzono do sprzedaży w Portugalii niedawno

czytaj więcej »

14/01/2021 Kategoria: Marka

Wyniki sprzedaży PEUGEOT w 2020 roku - dobra pozycja marki

Marka PEUGEOT potwierdza doskonałą dynamikę sprzedaży:
- stale rosnący portfel zamówień,
- wzrost udziałów rynkowych w pięciu z sześciu regionów,
- rekordowa sprzedaż lub rekordowe udziały rynkowe w 25 krajach,
- utrzymanie strategicznych celów skupionych na doskonaleniu produktów i usług oraz elektryfikacji.

czytaj więcej »