Najnowsze informacje

18/01/2019 Kategoria: Marka

Nowy rekord w 2018 roku – 3,9 miliona sprzedanych samochodów i wzrost ogólnoświatowej sprzedaży Groupe PSA o 6,8%

• Wzrost sprzedaży piąty rok z rzędu i wzmocnienie pricing power pomimo niekorzystnej sytuacji gospodarczej i geopolitycznej.
• Core Model Strategy przynosi efekty – sukces nowych modeli i pozycja lidera w Europie na rynku lekkich samochodów dostawczych.

czytaj więcej »

17/01/2019 Kategoria: Modele

Tenis i przyszłe zelektryfikowane modele w nowej kampanii reklamowej PEUGEOT

Z nową kampanią reklamową, która ukazuje przyszłość marki, PEUGEOT wchodzi w nowy etap zaangażowania w sport tenisowy. Kampania ilustruje strategię marki PEUGEOT, która wyznacza nową erę w motoryzacji i sięga po nowe rodzaje napędu.

czytaj więcej »

17/01/2019 Kategoria: Marka

Groupe PSA rozpoczyna w fabryce w Tychach produkcję 3 cylindrowego silnika benzynowego Turbo PureTech

• Zakład w Tychach został doinwestowany kwotą 250 mln EUR, która umożliwiła zwiększenie wydajności i uruchomienie produkcji silnika 1.2 Turbo PureTech.
• Zmodernizowany zakład wdrożył procesy i standardy jakości Groupe PSA.
• Moce produkcyjne szacowane na poziomie do 460 000 silników powinny zaspokoić rosnące zapotrzebowanie klientów na silniki benzynowe.

czytaj więcej »

19/12/2018 Kategoria: Marka

Wzmocnienie struktury organizacyjnej działu komunikacji Groupe PSA w Polsce

W ramach zwiększania efektywności Groupe PSA w Polsce oraz ujednolicenia struktury organizacyjnej firmy, został wyodrębniony osobny dział Public Relations. Nowa organizacja działu ma na celu zapewnienie bardziej efektywnej koordynacji działań komunikacyjnych w ramach Groupe PSA w Polsce, z zachowaniem odrębności i właściwego pozycjonowania marek Peugeot, Citroën, DS i Opel.

czytaj więcej »