Jeśli chcesz otrzymywać od Peugeot Polska sp. z o.o. informacje dotyczące aktualności związanych z marką oraz informacje wspólne Peugeot Polska sp. z o.o. dotyczące aktualności związanych z Grupą PSA, zapisz się na nasz newsletter. W tym celu prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się na stronie kliknij tutaj .

Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Peugeot Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy Al. Krakowskiej 206, 02-219 Warszawa. Szczegółowe informacje o sposobie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych zostały określone w Warunkach Przetwarzania Danych Osobowych.



Marka

EKOMOBILNOŚĆ BY PEUGEOT - STRATEGIA POWER OF CHOICE

17/03/2021. Kategoria: Marka

W 2040 roku niemal 5 miliardów ludzi będzie mieszkało w miastach. Jednym z największych wyzwań XXI wieku jest uczynienie miast lepszym miejscem do życia, a marzeniem wszystkich mieszkańców miast jest by były one „zrównoważone”. Takie czynniki jak jakość powietrza, rozwój e-handlu i dostaw do domu oraz pojawienie się coraz liczniejszych alternatywnych środków transportu zmieniają oblicze, ruch i styl życia centrów wielkich miast.

PEUGEOT dostosowuje się do nowych trendów i podejmuje działania na rzecz pełnej elektryfikacji. W 2025 roku marka ma dysponować w 100% zelektryfikowaną gamą. Jest to dziś możliwe dzięki takim samochodom miejskim jak nowe PEUGEOT e-208 i e-2008, a także dzięki pełnej gamie samochodów dostawczych z napędem w 100% elektrycznym, która spełnia wszelkie potrzeby transportowe i dostawcze.

 

PEUGEOT dysponuje pełną paletą rozwiązań dla przyjaznego dla środowiska transportu na odcinku ostatniego kilometra, dzięki gamie rowerów, skuterów i hulajnóg elektrycznych, a także samochodów marki, które są dostępne w carsharingu, np. sieci Free2move.