Jeśli chcesz otrzymywać od Peugeot Polska sp. z o.o. informacje dotyczące aktualności związanych z marką oraz informacje wspólne Peugeot Polska sp. z o.o. dotyczące aktualności związanych z Grupą PSA, zapisz się na nasz newsletter. W tym celu prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się na stronie kliknij tutaj .

Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Peugeot Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy Al. Krakowskiej 206, 02-219 Warszawa. Szczegółowe informacje o sposobie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych zostały określone w Warunkach Przetwarzania Danych Osobowych.



Modele

NOWY PEUGEOT e-BOXER - NEXT GEN e-VAN - prezentacja polskiej gamy i cenników

25/01/2021. Kategoria: Modele

Na fali sukcesu handlowego poprzednich generacji z ponad 1 250 000 sprzedanych samochodów w 110 krajach od momentu premiery rynkowej w 1994 roku, PEUGEOT Boxer pojawił się w wersji PEUGEOT e-Boxer z silnikiem w 100% elektrycznym. To kolejny przykład strategii marki „Power Of Choice” zakładającej wybór rodzaju napędu w gamie samochodów dostawczych.

Nowy PEUGEOT e-Boxer jest już dostępny na polskim rynku i oferuje:
- 2 poziomy zasięgu – nawet do 340 km zgodnie z protokołem WLTP,
- 2 pojemności akumulatora trakcyjnego 37 kWh i 70 kWh,
- 4 długości i 3 wysokości nadwozia,
- ładowność sięgająca 1890 kg (w zależności od wersji),
- przestrzeń ładunkowa nawet 17 m3, identyczna jak w wersji spalinowej.


Nowy PEUGEOT e-Boxer zapewnia doskonałe parametry użytkowe, modularne wnętrze i możliwości zabudowy, tak ważne dla klientów biznesowych.
Zachowuje wszystkie cechy PEUGEOT Boxera z klasycznym napędem – bez kompromisów i z zerową emisją.

 

„Nowy PEUGEOT e-Boxer uzupełnia gamę samochodów dostawczych marki PEUGEOT, które już od dawna znajdują uznanie w oczach polskich klientów. Jestem pewien, że nasza nowa oferta również spełni ich oczekiwania. Nowy PEUGEOT e-Boxer to kwintesencja strategii marki „Power Of Choice”, dająca wybór nie tylko rodzaju napędu, w tym przypadku 100% elektrycznego, ale również szerokiej gamy nadwozi, która odpowiada na potrzeby różnego rodzaju biznesów i charakteryzuje się doskonałymi parametrami użytkowymi. Marka PEUGEOT, tradycyjnie silna w segmencie samochodów dostawczych na polskim rynku, ma bezsprzecznie kolejny atut, który pozwoli na poszerzenie grona jej klientów.
Paweł GAWRYLUK, dyrektor marki PEUGEOT w Polsce