Jeśli chcesz otrzymywać od Peugeot Polska sp. z o.o. informacje dotyczące aktualności związanych z marką oraz informacje wspólne Peugeot Polska sp. z o.o. dotyczące aktualności związanych z Grupą PSA, zapisz się na nasz newsletter. W tym celu prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się na stronie kliknij tutaj .

Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Peugeot Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy Al. Krakowskiej 206, 02-219 Warszawa. Szczegółowe informacje o sposobie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych zostały określone w Warunkach Przetwarzania Danych Osobowych.



Marka

Pierwsze miejsce marki PEUGEOT w rankingu niezawodności

12/10/2020. Kategoria: Marka

Trzynasta edycja Grand Prix marek samochodowych odbyła się wrześniu w Paryżu z inicjatywy czasopisma „le Journal de l’Automobile”. W plebiscycie Peugeot został uznany za najbardziej niezawodną markę samochodów.

W obliczu bezprecedensowego kryzysu pandemicznego i gospodarczego kierownictwo „le Journal de l’Automobile” uznało, że zasady badania, tradycyjnie przeprowadzanego w maju każdego roku, należy zmienić. Zastąpiono je edycją specjalną uwzględniającą COVID-19.

 

Nowe badanie zostało przeprowadzone w lipcu 2020 roku na reprezentatywnej grupie 1500 Francuzów. Przyznano trzy nagrody w oparciu o trzy kryteria wymieniane jako istotne przy wyborze samochodu poza ceną: niezawodność, bezpieczeństwo i oddziaływanie na środowisko.

 

Na pytanie dotyczące niezawodności: „Które marki Twoim zdaniem są najlepsze pod względem niezawodności?” ponad 66% pytanych wskazało na markę PEUGEOT.

 

„To dla nas bardzo budujące znaleźć się na pierwszym miejscu w rankingu niezawodności, a jednocześnie w pełni zgodne z duchem naszej marki. Niezawodność stanowi nieodłączną część naszego DNA już od 210 lat i wiele kultowych modeli marki stało się jej symbolem w świadomości Francuzów. Stałe podwyższani e klasy naszych samochodów , które prowadzimy od wielu już lat jest oparte na realizacji ambitnych celów w zakresie niezawodności i jakości postrzeganej” powiedział Guillaume COUZY, dyrektor PEUGEOT France.