Jeśli chcesz otrzymywać od Peugeot Polska sp. z o.o. informacje dotyczące aktualności związanych z marką oraz informacje wspólne Peugeot Polska sp. z o.o. dotyczące aktualności związanych z Grupą PSA, zapisz się na nasz newsletter. W tym celu prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się na stronie kliknij tutaj .

Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Peugeot Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy Al. Krakowskiej 206, 02-219 Warszawa. Szczegółowe informacje o sposobie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych zostały określone w Warunkach Przetwarzania Danych Osobowych.



Marka

Nowa linia produktów i ubrań lifestylowych z okazji 210-lecia marki PEUGEOT

21/09/2020. Kategoria: Marka

26 września 2020 roku PEUGEOT będzie obchodzić 210. rocznicę swojego istnienia. Z okazji rocznicy marka spod znaku lwa przygotowała kolekcję produktów lifestylowych „SINCE 1810”. Kolekcja o ponadczasowym designie jest przeznaczona dla sympatyków marki. Kolekcjonerzy będą mogli kupić brelok lub kubek, podstawowe przedmioty codziennego użytku, a także proste, lecz eleganckie ubrania w czarnym lub białym kolorze. Ekskluzywny młynek do pieprzu i fartuch kuchenny, które uzupełniają kolekcję, są nawiązaniem do tradycji PEUGEOT w produkcji akcesoriów stołowych. PEUGEOT Design Lab, studio projektowe marki, stworzyło specjalne logo z okazji 210-lecia. Inspiracją dla specjalnie stworzonego logotypu było oryginalne logo z lwem (z profilu, podkreślone strzałą). Nowe artykuły lifestylowe PEUGEOT z nowym znakiem dostępne są na stronie sklepu pod adresem: https://boutique.peugeot.com

Nowa linia odzieży, w czarnym i białym kolorze, ozdobiona została znakiem „SINCE 1810”. Najwięksi fani marki PEUGEOT mogą nosić te ubrania przez cały rok. Sympatycy PEUGEOT z dumą założą koszulki, bluzy z kapturem lub bluzy z kapturem zapinane na zamek błyskawiczny. Emaliowany czarny brelok do kluczy lub kubek w metalicznym czarnym lub białym kolorze umilą codzienne życie fanów marki PEUGEOT. Kolekcję dopełniają ekskluzywny młynek do pieprzu w błyszczącym czarnym kolorze (model „Paris”, wysokość 30 centymetrów) oraz fartuch kuchenny z wyhaftowanym lwem.

 

Projektanci studia PEUGEOT Design Lab stworzyli specjalne logo z okazji 210-lecia marki. Zdobi ono kolekcję lifestylową „SINCE 1810”. Umiar i prostota, słowa klucze marki PEUGEOT, podkreślone zostały czernią i bielą logotypu. Krąg otaczający lwa sprawia, że logo nabiera charakteru emblematu, który każdy będzie z dumą nosił. Lew, ambasador marki, jest przedstawiony z profilu i stąpa po leżącej pod nim strzale. To odniesienie do najstarszego logotypu PEUGEOT (zarejestrowanego w 1858 roku), który symbolizuje trzy zalety pił tarczowych produkowanych przez PEUGEOT na samym początku istnienia marki: elastyczność, wytrzymałość zębów i szybkość cięcia. Strzała symbolizuje szybkość.