Jeśli chcesz otrzymywać od Peugeot Polska sp. z o.o. informacje dotyczące aktualności związanych z marką oraz informacje wspólne Peugeot Polska sp. z o.o. dotyczące aktualności związanych z Grupą PSA, zapisz się na nasz newsletter. W tym celu prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się na stronie kliknij tutaj .

Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Peugeot Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy Al. Krakowskiej 206, 02-219 Warszawa. Szczegółowe informacje o sposobie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych zostały określone w Warunkach Przetwarzania Danych Osobowych.



Modele

PEUGEOT 508 HYBRID I 508 SW HYBRID - niezwykle efektywna hybryda plug-in

05/09/2019. Kategoria: Modele

Nowe PEUGEOT 508 HYBRID i 508 SW HYBRID są efektem polityki PEUGEOT rozszerzania oferty wszystkich nowych modeli o wersję zelektryfikowaną. Oba modele spełniają również kryteria testów homologacyjnych zgodnych z nowym protokołem WLTP i uzyskują imponujące wyniki:

- 508 HYBRID: 29 g(1) CO₂/km (1,3 l/100 km) i zasięg 54 km(2) w trybie 100% elektrycznym,
- 508 SW HYBRID: 30 g(3) CO₂/km (1,3 l/100 km) i zasięg 52 km(4) w trybie 100% elektrycznym.

PEUGEOT wprowadza na rynek napęd PLUG-IN HYBRID o łącznej mocy 225 KM/165 kW, który pod względem emisji CO₂ należy do ścisłej czołówki napędów hybrydowych. W ten sposób PEUGEOT umacnia ofensywę samochodów elektrycznych i oferuje efektywne modele, które sprzyjają transformacji energetycznej.

Tą ofertą PEUGEOT pragnie zapewnić klientom całkowite koszty posiadania i użytkowania porównywalne do samochodów spalinowych.

Nowe PEUGEOT 508 HYBRID i 508 SW HYBRID można zamawiać już dzisiaj we Francji, a do końca roku modele trafią na pozostałe rynki. Innowacyjne zespoły napędowe umocnią wiodącą pozycję nowego PEUGEOT 508, który od początku roku zajmuje pod względem sprzedaży we Francji pierwsze miejsce w segmencie.

Całkowicie nowe doznania z jazdy


Ekscytujące doznania z jazdy są zapisane w genach marki PEUGEOT, dlatego nowe zespoły napędowe PEUGEOT PLUG-IN HYBRID zapewnią użytkownikom jeszcze więcej przyjemności. Gwarantują cały wachlarz nowych, bardzo intensywnych wrażeń, w szczególności dzięki nowym trybom jazdy.

 

Każdy tryb jazdy jest unikatowy i dostarcza innych doznań:

- Tryb 100% elektryczny ZEROEMISYJNY oznacza idealnie cichą pracę

- Tryb SPORT – to maksymalne wykorzystanie energii samochodu zapewniające sportowe doznania

- Tryb HYBRID oznaczawszechstronność

- Tryb COMFORT łączy właściwości trybu HYBRID z komfortem adaptacyjnego zawieszenia.

 

PEUGEOT 508 HYBRID i 508 SW HYBRID - radykalnie efektywne

Nowe PEUGEOT 508 HYBRID i 508 SW HYBRID są napędzane silnikiem spalinowym PureTech 180 KM (132 kW) i silnikiem elektrycznym 110 KM (80 kW) o łącznej maksymalnej mocy 225 KM (165 kW) przenoszonej na przednie koła.


Zastosowany w nowych PEUGEOT 508 i 508 SW napęd HYBRID został tak dopracowany, aby dostarczyć silniejszych doznań z jazdy. Napęd umożliwia zoptymalizowanie kosztów użytkowania dzięki efektywności energetycznej z emisją CO₂ na poziomie 29 gCO₂/km WLTP. To rozwiązanie plasuje oba modele w czołówce segmentu samochodów hybrydowych.

 

W przypadku PEUGEOT 508 HYBRID i 508 SW HYBRID koszty posiadania i użytkowania wersji z silnikiem BlueHDi 130 EAT8 i wersji z napędem hybrydowym plug-in są porównywalne (zależnie od obowiązujących w danym kraju zasad opodatkowania). W przypadku przedsiębiorstw koszty są obliczane przy założeniu rocznego przebiegu na poziomie 30.000 km, 65% jazdy w trybie hybrydowym i 35% w trybie 100% elektrycznym. W przypadku osób prywatnych koszty są obliczane przy założeniu rocznego przebiegu na poziomie 15.000 km, 50% jazdy w trybie hybrydowym i 50% w trybie 100% elektrycznym.