Jeśli chcesz otrzymywać od Peugeot Polska sp. z o.o. informacje dotyczące aktualności związanych z marką oraz informacje wspólne Peugeot Polska sp. z o.o. dotyczące aktualności związanych z Grupą PSA, zapisz się na nasz newsletter. W tym celu prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się na stronie kliknij tutaj .

Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Peugeot Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy Al. Krakowskiej 206, 02-219 Warszawa. Szczegółowe informacje o sposobie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych zostały określone w Warunkach Przetwarzania Danych Osobowych.



Marka

Groupe PSA sprzedała 1,9 mln pojazdów na świecie w pierwszej połowie 2019 r

16/07/2019. Kategoria: Marka

• Wzmocnienie pozycji w Europie dzięki zwiększeniu udziału w rynku o 0,3 p.p.
• Uruchomienie produkcji w zakładach w Kenitrze w celu wsparcia ofensywy handlowej na Bliskim Wschodzie i w Afryce
• Elektryfikacja gamy i dziewięć zelektryfikowanych modeli w przygotowaniu

„Mimo spadków na globalnych rynkach motoryzacyjnych w pierwszej połowie tego roku naszym zespołom handlowym udało się zwiększyć udział w rynku w kilku krajach, zwłaszcza w Europie i Afryce. Rygorystyczne wdrażanie naszych strategii Core Model i Core Techno ma decydujące znaczenie dla osiągania rentowności sprzedaży i podnoszenia poziomu zadowolenia klientów” — mówi Carlos Tavares, prezes zarządu Groupe PSA.

 

Ofensywa elektryfikacyjna – w pełni zelektryfikowana[1] gama modelowa od 2025 roku

 

Groupe PSA zamierza zostać liczącym się podmiotem na rynku elektrycznej mobilności. Wszystkie jej nowo wprowadzane modele będą dostępne również jako hybrydy plug‑in lub wersje w pełni elektryczne: DS 3 CROSSBACK E‑TENSE, Peugeot e‑208 i e-2008 oraz Opel Corsa‑e jako samochody w 100% elektryczne oraz DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4X4, Peugeot 3008 HYbrid i HYbrid4, Peugeot 508 i 508 SW HYbrid, Opel Grandland X Hybrid4 i Citroën C5 Aircross SUV Hybrid jako hybrydy plug‑in.

 

Grupa przygotowuje także pełną elektryfikację lekkich pojazdów użytkowych do 2025 roku, począwszy od Citroëna Berlingo i Peugeot Partnera, które już są dostępne w wersji elektrycznej. Nowa, zelektryfikowana generacja samochodów dostawczych marek Peugeot, Citroën oraz Opel/Vauxhall będzie dostępna najpóźniej w 2021 roku. W kwietniu Grupa zaprezentowała prototypowe zelektryfikowane wersje Peugeot Boxera i Citroëna Jumpera podczas salonu samochodów użytkowych Birmingham Commerical Vehicle Show. Na 2020 rok zapowiedziała również zelektryfikowane wersje furgonów średniej wielkości.

 

W ciągu najbliższych dwóch lat wprowadzonych zostanie aż 14 nowych zelektryfikowanych pojazdów

 

[1] Samochody w pełni elektryczne lub hybrydy z możliwością doładowania z zewnętrznego źródła prądu (plug-in)