Jeśli chcesz otrzymywać od Peugeot Polska sp. z o.o. informacje dotyczące aktualności związanych z marką oraz informacje wspólne Peugeot Polska sp. z o.o. dotyczące aktualności związanych z Grupą PSA, zapisz się na nasz newsletter. W tym celu prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się na stronie kliknij tutaj .

Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Peugeot Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy Al. Krakowskiej 206, 02-219 Warszawa. Szczegółowe informacje o sposobie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych zostały określone w Warunkach Przetwarzania Danych Osobowych.



Modele

Tenis i przyszłe zelektryfikowane modele w nowej kampanii reklamowej PEUGEOT

17/01/2019. Kategoria: Modele

Z nową kampanią reklamową, która ukazuje przyszłość marki, PEUGEOT wchodzi w nowy etap zaangażowania w sport tenisowy. Kampania ilustruje strategię marki PEUGEOT, która wyznacza nową erę w motoryzacji i sięga po nowe rodzaje napędu.

Nowa kampania reklamowa jest prezentowana podczas pierwszego turnieju wielkoszlemowego w 2019 roku. Obejmuje dwa filmy z udziałem dwóch z dziewięciu tenisistów, którzy są ambasadorami PEUGEOT i propagują wartości marki - atrakcyjny design, nowoczesne technologie i doskonałą jakość oraz emocjonujące doznania z jazdy.

 

Alexander Zverev, niemiecki tenisista i numer 4 w rankingu ATP oraz niedawny zwycięzca turnieju Nitto ATP Finals występuje w reklamie razem z PEUGEOT 508 SW PLUG-IN HYBRID. Natomiast Lucas Pouille, numer 2 we francuskim tenisie, jest przedstawiony u boku PEUGEOT 508 PLUG-IN HYBRID.

 

Oba filmy zostały zrealizowane w Londynie przez agencję Willi Beamen. Podkreślają związek między przeszłością i przyszłością, zarówno w odniesieniu do marki PEUGEOT jak i historii wybitnych graczy. Pokazują, jak można kreatywnie czerpać z doświadczeń przeszłości, by dać impuls do budowania przyszłości i sięgania po innowacyjne rozwiązania.