Jeśli chcesz otrzymywać od Peugeot Polska sp. z o.o. informacje dotyczące aktualności związanych z marką oraz informacje wspólne Peugeot Polska sp. z o.o. dotyczące aktualności związanych z Grupą PSA, zapisz się na nasz newsletter. W tym celu prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się na stronie kliknij tutaj .

Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Peugeot Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy Al. Krakowskiej 206, 02-219 Warszawa. Szczegółowe informacje o sposobie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych zostały określone w Warunkach Przetwarzania Danych Osobowych.



Marka

Wzrost sprzedaży na świecie o 38,1% w pierwszej połowie 2018 r.

17/07/2018. Kategoria: Marka

Grupa PSA sprzedała na świecie 2 181 800 pojazdów, co stanowi nowy rekord wszech czasów i oznacza wzrost o 38,1% w stosunku do wyników pierwszej połowy 2017 r.
Ofensywa produktowa w segmencie SUV: stabilny sukces wspiera rentowny wzrost Grupy.
Wzmocnienie pozycji marek Peugeot, Citroën i Opel/Vauxhall jako europejskich liderów w segmencie lekkich pojazdów użytkowych (LCV) z udziałem w rynku 25,3%.

Ofensywa produktowa Grupy PSA w segmencie SUV obejmująca 13 modeli wprowadzanych na rynki na całym świecie przez pięć marek — Peugeot, Citroën, DS Automobiles, Opel i Vauxhall — zapewniła jej solidną dynamikę sprzedaży w pierwszej połowie 2018 r. Na ponad 609 300 SUV‑ów przypadało prawie 28% sprzedaży Grupy. Sukces tych modeli dał Grupie PSA pod koniec maja drugie miejsce w tym segmencie w Europie, przy udziale w rynku wynoszącym 16,9%, oraz pierwsze miejsce w segmencie B-SUV.

Czołową marką SUV‑ów w Europie jest Peugeot, który w pierwszej połowie 2018 r. sprzedał ponad 339 200 takich pojazdów na świecie (wzrost o 26%). Od początku roku systematycznie rośnie sprzedaż SUV‑a PEUGEOT 3008 (144 000 szt.; +37%); firma odnotowuje także duży popyt na nowego PEUGEOTA 5008, sprzedanego w liczbie 58 900 egzemplarzy.

Ofensywę Citroëna w segmencie SUV rozpoczętą jesienią ubiegłego roku napędza sprzedaż modeli C3 Aircross w Europie oraz C5 Aircross w Chinach. W pierwszej połowie 2018 r. pojazdy te znalazły w sumie prawie 80 000 nabywców i łącznie 135 000 od ich premiery rynkowej. Wprowadzenie C4 Aircross w Chinach i C5 Aircross w Europie w drugim półroczu pozwoli Citroënowi przyspieszyć realizowaną ofensywę.

DS 7 CROSSBACK, wprowadzony na całym świecie w lutym 2018 r. jako pierwszy DS drugiej generacji, ma zasadnicze znaczenie dla wzrostu marki DS Automobiles, która w drugim kwartale odnotowała poprawę wyników o 35%. Mimo że DS 7 CROSSBACK jest bogato wyposażony już w wersji podstawowej, dwóch na trzech klientów wybiera najwyższą wersję modelu, a co drugi klient decyduje się na opcję DS CONNECTED PILOT, która otwiera możliwości drugiego poziomu jazdy autonomicznej.

Marki Opel i Vauxhall również prowadzą dużą ofensywę produktową w segmencie SUV, którego przedstawicielami są modele z rodziny X: Crossland X, Mokka X i Grandland X. W pierwszej połowie 2018 r. obie marki sprzedały 167 200 tych pojazdów, koncentrując się przy tym na zwiększaniu rentowności zgodnie ze strategicznym planem PACE!