Jeśli chcesz otrzymywać od Peugeot Polska sp. z o.o. informacje dotyczące aktualności związanych z marką oraz informacje wspólne Peugeot Polska sp. z o.o. dotyczące aktualności związanych z Grupą PSA, zapisz się na nasz newsletter. W tym celu prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się na stronie kliknij tutaj .

Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Peugeot Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy Al. Krakowskiej 206, 02-219 Warszawa. Szczegółowe informacje o sposobie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych zostały określone w Warunkach Przetwarzania Danych Osobowych.



Marka

Peugeot Polska i Citroën Polska przeprowadziły akcję Kurier

12/04/2018. Kategoria: Marka

•  Peugeot i Citroën rozwijają swoje programy dedykowane dla małych i średnich
przedsiębiorstw.
•  W ramach akcji „Kurier” w 78 sortowniach w całej Polsce kurierzy mogli poznać szczegóły
opracowanej dla nich oferty.
•  Dzięki współpracy z dealerami i dużymi firmami kurierskimi udało się dotrzeć
z ofertą do przeszło 8600 kurierów.

Bogata gama pojazdów użytkowych sprawia, że zarówno Citroën jak i Peugeot są doskonałym wyborem oferty dla firm z wielu różnych branż. Jednym z tych segmentów rynku są usługi kurierskie. Obie marki przeprowadziły w tym roku po raz kolejny akcję „Kurier”, której celem jest dotarcie z ofertą do szerokiej grupy firm świadczących tego typu usługi.

Akcja „Kurier” przeprowadzona przez działy sprzedaży do firm Peugeot Polska i Citroën Polska, wspólnie z dealerami tych marek z całego kraju, to część działań w ramach rozwoju programów dedykowanych, stworzonych z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach. Oferta dla firm kurierskich obejmuje nie tylko dostarczenie odpowiednich pojazdów, ale także ich dostosowanie do potrzeb działalności, łącznie z oklejeniem ich w konkretne barwy. Kurierzy mogą też liczyć na atrakcyjne formy finansowania samochodów, oraz ich serwisowania i gwarancji.

Tegoroczna akcja „Kurier” została przeprowadzona 5-9 marca (Peugeot) i 12-16 marca (Citroën). Przedstawiciele dealerów tych marek odwiedzili sortownie największych firm kurierskich w Polsce: DHL, TNT, InPost, GLS, UPS i DPD. W akcji wzięło udział 31 dealerów Peugeot, którzy odwiedzili 47 sortowni i 21 dealerów Citroëna, którzy dotarli do 31 lokalizacji.

Kurierzy świadczący usługi dla tych firm, mogli przed wyruszeniem w trasę poznać przygotowaną specjalnie dla nich ofertę. Dodatkowo otrzymali też poczęstunek na dobry początek dnia.
W ramach akcji udało się dotrzeć z ofertą do przeszło 8600 osób z całej Polski.