Jeśli chcesz otrzymywać od Peugeot Polska sp. z o.o. informacje dotyczące aktualności związanych z marką oraz informacje wspólne Peugeot Polska sp. z o.o. dotyczące aktualności związanych z Grupą PSA, zapisz się na nasz newsletter. W tym celu prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się na stronie kliknij tutaj .

Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Peugeot Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy Al. Krakowskiej 206, 02-219 Warszawa. Szczegółowe informacje o sposobie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych zostały określone w Warunkach Przetwarzania Danych Osobowych.



Marka

Grupa PSA rośnie w siłę na rynku flotowym

21/11/2017. Kategoria: Marka

Grupa PSA wyraźnie zaznaczy swoją obecność podczas zbliżających się targów Fleet Market 2017. Długo wyczekiwana premiera i prezentacje najnowszych samochodów z gamy modelowej oraz pokaz przykładu nowoczesnej zabudowy do auta dostawczego to tylko niektóre atrakcje. Targi odbędą się w środę 22 listopada br., na terenie EXPO XXI w Warszawie.

W najbliższą środę już po raz dziewiąty będzie można wziąć udział w Ogólnopolskich Targach Motoryzacyjnych i Biznesowych Fleet Market. To największe w środkowo-wschodniej Europie wydarzenie w branży flotowej. Organizatorzy zaprosili ok. 7000 gości – przedstawicieli kadry zarządzającej flotą samochodów służbowych w firmach polskich i międzynarodowych. Swoje produkty i usługi zaprezentuje ponad 200 wystawców. Targi odbędą się na terenie EXPO XXI, przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie.

Rynek sprzedaży flotowej w Polsce dynamicznie rośnie. W porównaniu z analogicznym okresem w ubiegłym roku sprzedaż nowych samochodów w 2017 r. wzrosła o 18 proc. Jeszcze większy wzrost zanotowały marki Grupy PSA – aż 36 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem. Stoisko Grupy, znajdujące się w hali nr 1, będzie miejscem prezentacji trzech marek: Peugeot, Citroën i DS Automobiles.

Peugeot

Markę spod znaku Lwa będzie reprezentować najbardziej ekscytująca odmiana kompaktowego bestsellera: nowy Peugeot 308 GTi by Peugeot Sport, który zadebiutował we wrześniu br. w wersji po liftingu, z 270-konnym silnikiem 1.6 THP i sportowym zawieszeniem. Oprócz niego Peugeot pokaże także niezwykle ciekawą zabudowę do modelu Boxer. Opracowana przez firmę LAMAR zabudowa ekspozycyjna LAMBox jest przeznaczona dla firm i warsztatów, które chcą wystawiać się na targach i innych tego typu wydarzeniach. Wyposażona m.in. w otwierane boki i wysuwane podesty zapewnia blisko 20 m3 mobilnej przestrzeni wystawowej.

Citroën

Na stoisku nie zabraknie także zaprezentowanego w czerwcu br. nowego Citroëna C3 Aircross, który trafił do sprzedaży w październiku. W ciągu zaledwie miesiąca w całej Europie złożono 20 tys. zamówień na tego dynamicznego, kompaktowego SUV-a. Citroën C3 Aircross oprócz świeżego, pełnego siły designu oferuje także 90 kombinacji wyglądu zewnętrznego i pięć możliwości wystroju wnętrza, zaawansowane technologie obejmujące 12 systemów wspomagania prowadzenia, obszerne i komfortowe wnętrze zaprojektowane w myśl programu „Citroën Advanced Comfort®” oraz nowoczesne silniki PureTech i BlueHDi. Ceny nowego SUV-a Citroëna rozpoczynają się od 52 900 zł.

DS Automobiles

Najmłodsza z marek grupy PSA wprowadza do swojej oferty już drugą generację samochodów. Jej pierwszym przedstawicielem jest DS 7 Crossback, który swoją polską premierę będzie miał właśnie podczas targów Fleet Market 2017. Nowy SUV reprezentuje wszystkie idee, które stanowią o tożsamości marki: elegancję, awangardowy design, ekskluzywne wykończenie i najnowsze technologie. Dostępny będzie z dynamicznymi silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi oraz napędem hybrydowym E-TENSE o mocy 300 KM przenoszonej na cztery koła. 

PSA Finance

Gości targów Fleet Market 2017 zainteresuje na pewno konferencja, w której weźmie udział PSA Finance. Podczas tego spotkania Adam Sakławski, Dyrektor Marketingu PSA Finance, przedstawi nowoczesne metody finansowania dla małych i średnich przedsiębiorstw: Peugeot Perfect Drive, Citroën Simply Drive oraz DS Solutions. Opowie również o modelu zrównoważonego rozwoju z perspektywy klienta, marki, dealera oraz spółki finansującej, wyzwaniach i barierach w propagowaniu rozwiązań mobilności, a także kierunkach rozwoju ofert dla przedsiębiorców. Konferencja odbędzie się o godz. 11.05 w hali nr 3.